سال نود و چهار، برای درس جامعهشناسی جنسیت دوره کارشناسیارشد، در مورد موضوع جنسیتمداری در آموزش کار کردم. نتیجه کار کلاسی هم مقالهای شد با عنوان مفهوم جنسیتمداری در آموزش که در سومین همایش آموزش و توسعه پایدار پذیرفته شد. لُب کلام من در آن مقاله تمرکز بر این نکته بود که اسناد بالادستی چون برنامه درسی ملی و سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی کشور، بر مبنای جنسیت افراد طرحریزی شدند نه شناسایی استعدادها و توانمندیها و ظرفیتهای فکری. دو روی سکه دانش آموزی
رسانه و بازنمایی زنان/ ادعای نابرابری جنسیتی
در نقد فعالین حقوق زنان
آموزش ,جنسیت ,کار ,جنسیتمداری ,حذف ,علمی ,در آموزش ,جنسیتمداری در ,آموزش و ,بنیادین تحول ,سند بنیادین
درباره این سایت